21 Mayıs 2014 Çarşamba

biri almış biri dikmiş biri giymiş ...

Biri almış biri dikmiş biri giymiş biri de hani bana hani bana demiş ....
Biz dört kardeşiz bu da tam bizi anlattı bu defa. Kardeşim Isparta'dan çok güzel kumaşlar almış ve göndermişti. Bende son beşiğimiz olan Zeynep'e bir kaç parça etek diktim. O da hepsini severek giydi. Sizinle paylaşayım dedim.


1. eteğimizin asıl rengi attaki gibi aslında fotoğraflar acele ile çekilince rengi bayağı değişik çıktı. m-Modeli ise annemin ısrarları sonucu karar verilip dikilmiştir.


Eteği dikerken ilk olarak toplu iğne ile istediğim pile genişliğinde teğelledim. Sonra o pilileri 8 cm olarak uzununa doğru diktim. Fermuarını diktikten sonra beline kemer yaptım, kemeri de lastikledim. Yoksa belde durmuyor bizim hatunun beli çok ince. Altını ise içe çevirip diktim. Toplamda kumaş 1tl, fermuar 0,15 krş a mal olan eteğimiz sizlerle buluştu.
sevgiler...



















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumların benim için çok değerli. Yorum bırakmak ister misin?